„Ukusima moga kraja” najviše „čuvarkuća“
PRIVREDNA komora Srbije proglasila je prve nosioce žiga „čuvarkuća“, koji je garancija da su proizvodi domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta.
Foto: Promo
Među 75 artikala, koji su zadovoljili sve neophodne kriterijume za dobijanje žiga „čuvarkuća“, nalazi se čak 19 proizvoda „Ukusi moga kraja“.
Upravo tim povodom, generalna direktorka kompanije „Merkator-S”, Violeta Kovačević, izjavila je da je ta kompanija, kao nacionalni trgovinski lanac koji čak 97% vrednosti robe nabavlja u Srbiji, posvećena podršci malim domaćim proizvođačima i plasmanu srpskih proizvoda izuzetnog kvaliteta.
-Ponosni smo na to što su baš „Ukusi moga kraja”, kao autentičan srpski brend, koji je nastao u uspešnoj saradnji kompanije „Merkator-S” i malih proizvođača, osvojili najviše „čuvarkuća”. Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna „čuvarkuća”, jer ćemo u svim IDEA prodavnica, Mercator hipermarketima i Roda marketima postaviti oznake kako kupci mogli lakše da prepoznaju proizvode koji su čuvarkuće srpske privrede-rekla je u izjavi za agenciju Tanjug Violeta Kovačević.
Među dobitnicima žiga „čuvarkuća”, nalaze se proizvodi „Ukusi moga kraja” i to štrudle sa makom, orasima i višnjom, koje proizvodi „AS Braća Stanković” iz Grocke, suva šljiva i koktel suvog voća, koja proizvodi „Agranela” iz Valjeva, kiselo mleko i pavlaka, jogurt i Zlatiborski kačkavalj, koje proizvodi Poljoprivredni kombinat Zlatibor, slatka od maline, kupine, šumske jagode i višnje, koje proizvodi Trampex iz Brusa, i kupinovo vino koje proizvodi „Moć prirode” iz Beograda.
-Koncept naše proizvodnje se u potpunosti poklapa sa idejom brenda „Ukusi moga kraja”, a projekat „čuvarkuća” se odlično nadovezuje na plaformu koja je već razvijena. Oba koncepta su od posebne važnosti za male srpske proizvođače, jer podržavaju dalja ulaganja u domaću proizvodnju i čuvaju tradicionalne srpske proizvode od zaborava-rekao je Radoje Cvetić, vlasnik kompanije „PK Zlatibor”.
Foto: Promo
I Miloš Stanković, zamenik generalnog direktora pekare „AS Braća Stanković”, smatra da je strateško partnerstvo sa kompanijom „Merkator-S” značajno doprinelo njihovoj kompaniji da dođe do šire grupe potrošača. Posebno je naglasio da su štrudle „Ukusi moga kraja” proizvedene prema tradicionalnoj recepturi, od najkvalitetnijih sastojaka, baš onako kako su nam naše bake pripemale.
RECEPTURA DOSTOJNA POTROŠAČA
U okviru brenda „Ukusi moga kraja” 30 proizvođača stvara 203 proizvoda čiji su tradicionalni način proizvodnje i recepture dostupni potrošačima u Merkator maloprodajnom lancu u Srbiji i Sloveniji.
Preporučujemo
NOVI ALAT PKS ZA PRIVREDNIKE: Besplatan Poslovni vodič za tržište BiH
23. 12. 2025. u 13:44
"MOL" KUPUJE NIS? Iako daju popust, žele dobru cenu i garanciju da će novac stići u RF
23. 12. 2025. u 06:30
TRAMP DONEO ODLUKU: Povlači ambasadore i diplomate iz okruženja Srbije
ADMINISTRACIJA američkog predsednika Donalda Trampa povlači skoro 30 karijernih diplomata sa ambasadorskih i drugih visokih pozicija u diplomatskim predstavništvima SAD u svetu.
22. 12. 2025. u 10:32
RUSI ĆE NAPASTI EU MNOGO RANIJE: Veliko upozorenje iz Ukrajine, poznata godina i glavna meta
RUSIJA je pomerila svoje planove za direktnu agresiju sa 2030. na 2027. godinu, a Evropa je sve glasnija o riziku od direktnog sukoba, u kojem bi se baltičke države mogle naći pod okupacijom.
20. 12. 2025. u 09:41
AMERIKANAC JASAN: "Ukrajinci, privatno, priznaju da će izgubiti Donjeck, ali..."
POTPREDSEDNIH SAD Džej Di Vens izjavio je danas da su teritorijalna pitanja ključna tačka sporenja u pregovorima.
22. 12. 2025. u 19:29
Komentari (2)