„Ukusima moga kraja” najviše „čuvarkuća“
PRIVREDNA komora Srbije proglasila je prve nosioce žiga „čuvarkuća“, koji je garancija da su proizvodi domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta.
Među 75 artikala, koji su zadovoljili sve neophodne kriterijume za dobijanje žiga „čuvarkuća“, nalazi se čak 19 proizvoda „Ukusi moga kraja“.
Upravo tim povodom, generalna direktorka kompanije „Merkator-S”, Violeta Kovačević, izjavila je da je ta kompanija, kao nacionalni trgovinski lanac koji čak 97% vrednosti robe nabavlja u Srbiji, posvećena podršci malim domaćim proizvođačima i plasmanu srpskih proizvoda izuzetnog kvaliteta.
-Ponosni smo na to što su baš „Ukusi moga kraja”, kao autentičan srpski brend, koji je nastao u uspešnoj saradnji kompanije „Merkator-S” i malih proizvođača, osvojili najviše „čuvarkuća”. Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna „čuvarkuća”, jer ćemo u svim IDEA prodavnica, Mercator hipermarketima i Roda marketima postaviti oznake kako kupci mogli lakše da prepoznaju proizvode koji su čuvarkuće srpske privrede-rekla je u izjavi za agenciju Tanjug Violeta Kovačević.
Među dobitnicima žiga „čuvarkuća”, nalaze se proizvodi „Ukusi moga kraja” i to štrudle sa makom, orasima i višnjom, koje proizvodi „AS Braća Stanković” iz Grocke, suva šljiva i koktel suvog voća, koja proizvodi „Agranela” iz Valjeva, kiselo mleko i pavlaka, jogurt i Zlatiborski kačkavalj, koje proizvodi Poljoprivredni kombinat Zlatibor, slatka od maline, kupine, šumske jagode i višnje, koje proizvodi Trampex iz Brusa, i kupinovo vino koje proizvodi „Moć prirode” iz Beograda.
-Koncept naše proizvodnje se u potpunosti poklapa sa idejom brenda „Ukusi moga kraja”, a projekat „čuvarkuća” se odlično nadovezuje na plaformu koja je već razvijena. Oba koncepta su od posebne važnosti za male srpske proizvođače, jer podržavaju dalja ulaganja u domaću proizvodnju i čuvaju tradicionalne srpske proizvode od zaborava-rekao je Radoje Cvetić, vlasnik kompanije „PK Zlatibor”.
I Miloš Stanković, zamenik generalnog direktora pekare „AS Braća Stanković”, smatra da je strateško partnerstvo sa kompanijom „Merkator-S” značajno doprinelo njihovoj kompaniji da dođe do šire grupe potrošača. Posebno je naglasio da su štrudle „Ukusi moga kraja” proizvedene prema tradicionalnoj recepturi, od najkvalitetnijih sastojaka, baš onako kako su nam naše bake pripemale.
RECEPTURA DOSTOJNA POTROŠAČA
U okviru brenda „Ukusi moga kraja” 30 proizvođača stvara 203 proizvoda čiji su tradicionalni način proizvodnje i recepture dostupni potrošačima u Merkator maloprodajnom lancu u Srbiji i Sloveniji.
KAKO SU EKSPLODIRALI PEJDžERI KOD GOTOVO 3.000 LjUDI? Postoje dve teorije, a jedna je posebno zastrašujuća
OKO 2.800 ljudi, među kojima i veliki broj pripadnika libanskog oružanog pokreta Hezbolah, koji podržava Iran, kao i lekari, povređeni su u utorak nakon što su im eksplodirali pejdžeri kojima su komunicirali.
17. 09. 2024. u 21:06
OŠTRO UPOZORENjE MOSKVE BAJDENU, ŠOLCU I MAKRONU: Moćnije oružje od vašeg je spremno
PREDSEDNIK SAD Džozef Bajden, nemački kancelar Olaf Šolc i predsednik Francuske Emanuel Makron mogu isprovocirati sukob koji može dovesti do nepovratnih posledica, rekao je danas predsednik Dume Rusije Vjačeslav Volodin na plenarnoj sednici.
17. 09. 2024. u 17:35
OSMANLIJE SU UČILE SRPSKI: Koje naše reči Turci i danas koriste
KADA se povede razgovor o srpskom jeziku često se govori o turcizmima, odnosno rečima koje su iz turskog ušle u naš jezik i tu se "odomaćile" tokom viševekovne otomanske prisutnosti u Srbiji. Međutim, malo se zna da su i naša kultura i jezik imali značajan uticaj na turski. Jedan od pokazatelja istorijskog značaja srpskog jezika jeste, između ostalih, i njegov status u Osmanskom carstvu.
21. 09. 2024. u 19:21
Komentari (2)