PRAVA IDEJA U PRAVO VREME: Beograđani pokrenuli i uspešno razradili biznis u jeku krize izazvane virusom korona
U JEKU globalne krize izazvane virusom korona troje Beograđana dobilo je ideju i pokrenulo uspešan biznis osmislivši uslugu koja do sada nije bila dostupna u prestonici. Jelena Petrović, Jovana Veličković i Bojan Pecarski do ideje su došli kada su ostali bez vina a u toku je bio policijski čas.

Foto: pixabay
Jelena Petrović, jedan od osnivača firme "Piće na točkiće" ispričala je kako su došli na ideju da sugrađanima omoguće da im piće bude dostupno 24 časa.
– Jedne večeri tokom izolacije, a nakon napornog, radnog dana, uživali smo u ukusu francuskog roze vina. Nakon što smo popili flašu, shvatili smo da nemamo gde da poručimo takvu vrstu pića u večernjim satima. Prodavnice nisu radile, a dostava se odnosila uglavnom samo na hranu. Shvatili smo da u gradu od 2,5 miliona stanovnika, ne postoji opcija dostave pića na adresu. Tako se rodila ideja o sajtu Piće na točkiće!
Jelena je ispričala da su u biznis uložili privatni kapital, a da su se na taj korak odlučili jer su verovali u ideju do koje su došli.
– Prva ideja se javila još letos, ali smo sa ozbiljnijim pripremama krenuli polovinom septembra prošle godine. Kao neko ko vodi računa o svim detaljima, ništa nismo želeli da prepuštamo slučaju. Trebalo je dosta stvari uraditi – pronaći lokal, izraditi web sajt, izabrati vina koje želimo, zaposliti ljude i papirološki sve ispratiti i srediti. Sredinom januara smo bili spremni za početak - kaže Jelena.
Posao su brzo razradili, klijenti su prepoznali pogodnosti koje nude, a posebno je važno bilo to što je za isporuku potrebno najviše 60 minuta, i to u periodu od 12 popodne pa čak do 4 ujutru.
Izabrali su pravi momenat za pokretanje jednog ovakvog biznisa, imajući u vidu ograničavajuće okolnosti kretanja kupaca. Veruju da će posao opstati i nakon završetka pandemije:
– Za ovaj start-up, korona jeste bila osnov ideje, kao i mere koje su tada vladale, ali smatramo da će se u budućnosti sve više ljudi okretati ovoj metodi nabavke i poručivanja. E-commerce je sve popularnija reč i na našem podneblju. Uzor nam je bila Drizzly platforma koja postoji duže vreme (i pre korone). Ona je zabeležila ogroman uspeh, a nedavno je prodata Uberu za veliku svotu novca.
(Bankar.rs)
Preporučujemo

TRŽIŠTE NEKRETNINA ODOLEVA KRIZI: Kvadrat u Beogradu četvrti najskuplji u Evropi
05. 04. 2021. u 11:07

STRANCI VLASNICI 10 ODSTO FIRMI U SRBIJI: APR objavio odakle ih ima najviše
02. 04. 2021. u 18:10

POPUST ZA PENZIONERE I STUDENTE: Legitimacija za popuste za 100 dinara umesto za 400
14. 04. 2021. u 15:08

PORODICE U ŠOKU NAKON ŠTO SU OTVORILE KOVČEGE SA TELIMA: Nove bizarnosti nakon pada aviona u Indiji
SIN žene koja je poginula u padu aviona kompanije Air India izjavio je za Bi-Bi-Si da su u kovčegu s telom njegove majke pronađeni i „drugi ostaci“.
23. 07. 2025. u 16:49

EKSKLUZIVNI SNIMCI HAPŠENjA ŠIPTARSKOG TERORISTE: Ovako je pao bivši pripadnik OVK u Svilajncu, evo za šta se sumnjiči (VIDEO)
ŠIPTARSKI terorista i bivši istaknuti pripadnik terorističke OVK Halili Lulzin, uhapšen je danas u Svilajncu, u zajedničkoj akciji Bezbednosno-informativne agencije, Službe za otkrivanje ratnih zločina UKP MUP-a Republike Srbije, a u saradnji sa Tužilaštvom za ratne zločine.
22. 07. 2025. u 20:54

NAUČNICI U STRAHU - RIZIK OD NESTANKA: Ada Bojana i Bokokotorski zaliv u opasnosti - more nikada nije bilo takvo
NIVO Jadranskog mora će, prema projekcijama, do kraja veka porasti 35 centimetara (cm), što će ugroziti obalska područja, posebno područje Ade Bojane i delove Bokokotorskog zaliva, navodi se u prošlogodišnjem Nacrtu Nacionalnog plana Crne Gore za prilagođavanje na klimatske promene.
25. 07. 2025. u 08:55
Komentari (0)