
Politika


DOKAZANO NAJGORI LAŽOV: Blokaderi demantovali lažovčinu Štimca (FOTO)
10. 09. 2025. u 20:54



BRNABIĆ U PETAK U BRISELU: Brojni sastanci očekuju predsednicu Skupštine
10. 09. 2025. u 15:24
Tenis



RUSIJA U ŠOKU: Evo šta je upravo otkriveno o Lavu Nikolajeviču Tolstoju!
09. 09. 2025. u 22:00


SRBIJA SPREMNA ZA DEJVIS KUP IZAZOV! Troicki pomenuo Đokovića i izlaske tenisera ...
09. 09. 2025. u 11:50
Fudbal


"SREĆAN SAM ŠTO SAM SE VRATIO": Lukaš Fabijanski ponovo na golu Vest Hema
10. 09. 2025. u 21:18

ZVEZDA POČINJE PRODAJU KARATA ZA LIGU EVROPE: Članovi imaju posebnu pogodnost
10. 09. 2025. u 20:55


Gaja
23.07.2020. 23:12
Vredela je intervencija princa Aleksandra
Marko iz Trebinja
24.07.2020. 00:45
Овај недобронамерни дух из Завода за „унапређење" образовања и васпитања, осим што с висине суди о србистичким катедрама,Националном просветном савету и Мопасану, чини још једну неооростиву ствар: окреће професоре свих других предмета против професора српског језика и књижевности.
Andromeda
24.07.2020. 08:27
Svi su u pravu a opet niko nije. Cini mi se da se svodi citava prica na izucavanje srpskog jezika a ne ucenje. I tako generacijama unazad. U praksi to ide ovako : obimno gradivo dovodi do toga da nastavnici,profesori imaju prostora za objasnjavanje 20min. Vezba kod kuce i test koliko je shvaceno gradivo. Da spomenem da isto gradivo cesto nije objasnjeno kako treba. I takvi slucajevi dovode do neznanja i nepismenosti. Kao sto se padezi ne mogu nauciti za dva casa, ne moze ni knjizevno delo da se analizira za ta dva skolska casa. Srpski jezik i Srpska knjizevnost zvuci li mozda kao ideja o dva predmeta?