JUNAJTED GRUPA PRAVI SKANDALE I U REGIONU: Narod u Hrvatskoj besan na Šolaka!
HRVATSKA regulatorna agencija pokrenula je više postupaka protiv kompanije na osnovu masovnih žalbi korisnika zbog pljačkanja i obmanjivanja.
Arhiva
Otkako je mobilni operater “Tele 2” došao u ruke novih vlasnika iz Junajted grupe, nezadovoljstvo građana kvalitetom usluga je dramatično poraslo, objavile su je najtiražnije hrvatske novine Jutarnji list.
Kompanija Junajted grupa, na čijem je čelu Dragan Šolak i koja u sastavu ima televizije Nova, N1 i Sport klub, u martu 2020. godine u Hrvatskoj kupila je za 220 miliona evra operatera “Tele 2” i promenila mu ime u “Telemah”. Po običaju, tom prilikom su najavljena ogromna ulaganja i data krupna obećanja o novim uslugama i poboljšanju kvaliteta mobilne mreže.
Međutim, jedini rezultat Šolakove kompanije u Hrvatskoj do danas su - masovne žalbe korisnika i kršenja zakona. Šok je još veći jer je bivši “Tele 2”, pre dolaska u Šolakove ruke, bio redovno proglašavan za najboljeg mobilnog operatera u zemlji, piše Jutarnji list.
Hrvatska nezavisna regulatorna agencija HAKOM potvrdila je da je povećan broj prigovora i reklamacija potrošača protiv “Telemaha”, a i sama je protiv ovog operatera pokrenula više postupaka.
- Najveći broj žalbi korisnika odnosi se nedostupnu korisničku službu, nestajanje novca s pripejd računa, kao i na smanjenja dostupnih brzina. U HAKOM-u su potvrdili da su u poslednje vreme preduzeli pojačane aktivnosti prema Telemahu, a učestali upiti na kraju su doveli i do nekoliko nadzora nad poslovanjem operatera u kojima su, vidljivo je iz rešenja inspektora, kod ‘Telemaha’ zabeležene brojne nepravilnosti - piše Jutarnji list.
Ukratko, agencija je otkrila da je operater u tarifi “Bezbroj GB” dozvoljeni saobraćaj smanjio sa 1TB na 200 GB, a da o tome uopšte nije obavestio korisnike. Takođe, otkriveno je da je “Telemah” smanjivao brzine interneta i u drugim paketima.
HAKOM je primio značajan broj pritužbi korisnika nezadovoljnih i načinom kako se postupa po njihovim zahtevima.
Inspektori su utvrdili da “Telemah” ne odgovara u propisanom roku od 15 dana na prigovore korisnika, ne odgovara potom na reklamacije, propušta da na zahtev korisnika raskine ugovore u propisanom roku od jednog dana, a potom na vreme ne dostavlja ni obračun penala na zahtev potrošača, objavio je zagrebački Jutarnji list.
Hoće svoju mrežu i u Srbiji
Junajted grupa u Srbiji preko svojih televizija i portala N1 i Nova već duže vreme vodi kampanju da joj se, preko SBB-a, omogući da bude operater mobilne telefonije. Iako na ovom tržištu već postoji puna sloboda konkurencije i žestoka borba velikih operatera MTS, Telenor i VIP, Šolakovi službenici tvrde da ih vlast Srbije iz političkih razloga koči da dobiju svoju mrežu i ostale dozvole. Čak i da je to tehnički moguće, na šta bi ličilo najbolje se vidi baš na primeru masovnih pljačkanja korisnika i nesposobnosti kakvu je Šolakova družina pokazala u Hrvatskoj.
Preporučujemo
JUNAJTED MEDIJA MALTRETIRA GRAĐANE: Šolak zabranio Srbima da gledaju fudbal!
25. 09. 2021. u 12:06
ŠOLAK DUŽAN PREKO 4 MILIJARDE EVRA: Najnoviji podaci o poslovanju Junajted grupe
18. 09. 2021. u 14:27
RUSI DONELI ODLUKU: Naftna kompanija prodaje svoju imovinu u inostranstvu zbog sankcija SAD-a
RUSKA naftna kompanija Lukoil saopštila je danas da, zbog uvođenja restriktivnih mera nekih država protiv te firme i njenih podružnica, namerava da proda svoju imovinu u inostranstvu.
27. 10. 2025. u 21:49
KAKO SE URUŠIO UKRAJINSKI FRONT? Stiglo upozorenje: Rusi će na proleće krenuti u novu ofanzivu
POSLE dva i po meseca žestokih borbi, crvena oznaka na vojnoj karti u Donjeckoj oblasti, poznata kao „zečije uši“, konačno je nestala.
27. 10. 2025. u 21:17
"CECIN SINE, ĆUTI I UDARAJ, ZA BOLjE I NISI!" Voditeljka odbrusila Veljku - "Ozbiljan kompleks!"
NAKON što je bokser Veljko Ražnatović pokušao da ismeje performans voditeljke Jovane Jeremić, koji je upriličila tokom proslave njenog rođendana, ona mu je brzo javno uzvratila, u svom stilu.
26. 10. 2025. u 10:48
Komentari (2)