POBOLJŠANJE BUDŽETA OD SLEDEĆE GODINE: Korona kriza teško pogodila marketinšku industriju u Nemačkoj
MARKETINŠKA industrija u Nemačkoj prošle godine je bila teško pogođena pandemijom korona virusa.

Foto: Depositphotos
Investicije u oglase su 2020. opale za 3,4 odsto na ukupno 33,7 milijardi evra.
Neto prihodi od oglasa opali su za pet odsto, ukazuje Centralno udruženje nemačke marketinške industrije (ZAW).
Snažni rast kod onlajn-oglasa kompenzovali su delimično gubitke oglasa u drugim oblastima.
Udeo marketinške industrije u BDP-u je prošle godine ukupno opao sa 1,4 na 1,3 odsto.
Za ovu godinu ZAW očekuje na jesen oporavak marketinške industrije, ali će ona, kako dodaju, uslediti samo ako politika postavi smrenice za oporavak privrede.
Povratak na predkrizni budžet za oglase ZAW očekuje tek od 2022.godine.
Preporučujemo


MERKELOVA PRETI PALESTINSKIM DEMONSTRANTIMA: Antisemitizam se mora sprečiti
22. 05. 2021. u 16:09

MONSTRUOZNO! Ovaj hoće da vlada Srbijom! Žene mu krive kad ih neko siluje ili prebije!
VUK Nektarijević, student blokader sa Mašinskog fakulteta u Beogradu, koji je tobož biciklom išao u Strazbur, ima u najmanju ruku problematične stavove.
20. 04. 2025. u 14:35

MAKRON POSLE RUSKOG NAPADA: Hitno nam je potreban mir
RUSKI raketni napad na grad Sumi na severu Ukrajine naglašava hitnu potrebu za nametanjem primirja Rusiji, izjavio je danas predsednik Francuske Emanuel Makron.
13. 04. 2025. u 15:34

Halid Bešlić "težak" 13 miliona €, a živi od kirije - "uvalio" se u kredit
"SADA iznajmljujem sve i živim od kirije, tako je najbolje."
21. 04. 2025. u 18:56 >> 18:56
Komentari (0)