MILOŠ BIKOVIĆ PROMO LICE TEHNOMANIJE

Предраг Стојковић
Predrag Stojković

20. 07. 2020. u 19:36

ČIJU preporuku volite da čujete? Opšti trend svetskih kompanija jeste angažovanje sportista, pevača, glumaca, tačnije poznatih ličnosti u okviru svojih marketinških aktivnosti, kao „zaštitnih lica“, promotera.

МИЛОШ БИКОВИЋ ПРОМО ЛИЦЕ ТЕХНОМАНИЈЕ

Foto: P. Mitić

A taj trend je naravno prisutan i u Srbiji.

I sami smo svedoci sve jačeg uticaja ljudi iz sveta poznatih, te je uvek zanimljivije i primamljivije da savete o korišćenju određenih proizvoda, kupovini istih dobijemo baš od njih. Izbor poznate ličnosti nije baš ni lak posao, jer celu kompaniju i dosadašnji rad prepuštate u ruke toj osobi, vezujete svoje ime za ime te osobe. Vrlo je bitna da ta osoba svojim likom i delom bude dopadljiva, baš adekvatnoj ciljnoj grupi, budućim, postojećim kupcima, korisnicima. Istraživali smo koga kompanije u Srbiji angažuju za ovakvu vrstu marketinga. Pažnju nam je privukla Tehnomanija, koja je za potrebe svojih promotivnih aktivnosti angažovala Miloša Bikovića.  Na sajtu upravo ove kompanije omiljeni mladi glumac preporučuje različite aparate koji čine da savladamo brz tempo i ostvarimo potrebni balans.

Naime naš talentovani glumac koji je osvojio srca publike kako u domaćim filmovima tako i u dalekoj Rusiji, zbog čestih snimanja i angažmana mnogo putuje i bržo živi, te pretpostavljamo da su ovi aparati koje promoviše i sastavni deo njegovog života.

U okviru ove kampanje nalaze se njegovi citati: “Zbog posla i obaveza, malo vremena provodim u stanu, pa mi je bitno da imam uređaje koji su multifunkcionalni i pomažu mi u onim poslovima u kojima se baš ne snalazim najbolje.”kao i “Na putu uvek nosim sa sobom svoj trimer. Ne zauzima mi mnogo prostora, a često mi je potreban.”

Po svemu sudeći, zvezda serije i filma ,,Južni vetar” se odlično uklapa u inovativni koncept Tehnomanije, koja kao lider u prodaji tehnike na tržištu Srbije, nudi najrazličitije proizvode svetskih brendove kao i posebno iskustvo online kupovne svakome ko želi dodatno uživanje ali i više vremena za sebe. Te, ako je verovati marketing stručnjacima, Tehnomanija je napravila odličan odabir promo lica, jer od veoma popularnog glumca Bikovića, cela Srbija će rado prihvatiti preporuku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

SUTRA SU MATERICE: Najveći hrišćanski praznik majki koji deca obožavaju, a evo šta treba da urade