KADA NAVIJAŠ, NISI NA MREŽI: Spektakularno Heineken® finale Lige šampiona

Promo

02. 06. 2025. u 12:51

Pari Sen Žermen je trijumfovao nad Interom u finalu Lige šampiona, u kom su se nakon 32 godine našli italijanski i francuski klub – i dok su Francuzi odneli ubedljivu pobedu nad Italijanima sa 5:0 razlike, zabeležen je još jedan važan rezultat, Heineken® i Liga šampiona pobedili su socijalne mreže.

КАДА НАВИЈАШ, НИСИ НА МРЕЖИ: Спектакуларно Heineken® финале Лиге шампиона

Promo

Kao ponosni sponzor UEFA Lige šampiona, Heineken® je i ove godine organizovao gledanje spektakularnog finala u Zimskoj bašti Sava Centra, koje je bilo specifično po tome što je brend motivisao sve zvanice da se isključe sa svojih društvenih profila i uključe u događaj za pamćenje. 

Promo

U okviru svoje globalne kampanje, “Social off Socials”, čuveni brend je poručio svim navijačima da se prepuste trenutku i telefone ostave na klupi. Od prvog do poslednjeg zvižduka, glavni junaci večeri bili su atmosfera, rivalitet i navijanje. 

Promo


„Događaji poput finalne utakmice Lige šampiona nemaju reprizu, zato mi u Heineken®-u verujemo da svi fudbalski navijači zaslužuju da uživaju u momentu kroz jedinstveni doživljaj praćenja iste – bez skrolovanja, distrakcija i notifikacija. Oni ostaju u sećanju. Naša kampanja je ujedno i podsetnik koliko je važno da budemo u trenutku, da socijalne mreže ostavimo bar neko vreme sa strane i uživamo u istinskoj emociji, pravoj društvenoj mreži i autentičnom iskustvu koje zajedno gradimo još od 1873. godine”, izjavila je Tamara Pajević, direktorka marketinga u kompaniji Heineken.

Promo


Svi prisutni dobili su simbolične crvene i žute kartone i stikere sa efektnim porukama koje su izazvale osmehe, odobravanje, kao i posebne kutije za odlaganje telefona. Neke od njih su:

Izvinite društvene mreže, večeras se prati finale Lige šampiona, Vreme je da vaši telefoni ispadnu iz igre, Kad navijaš, nisi na mreži, Vreme je za #DisconnectToConnect, jer počinje finale Lige šampiona…

Promo

Među zvanicama našli su se voditeljka Jovana Guzijan, influenseri Stefan Vuksanović (@mudja) i Nikola Novaković (@supernole9).


Osim toga, publika je imala priliku da uživa u vrhunskom kvalitetu Heineken® piva, audio – vizulenom spektaklu uz veliki LED ekran, takmičarskoj energiji i raznim iznenađenjima, dok su kući poneli ono najvrednije – uspomene koje nijedna društvena mreža ne može da nadomesti.


Jer kad se piše istorija – ne želite da je propustite.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

ANA IVANOVIĆ U NAJPROVOKATIVNIJEM KUPAĆEM IKADA: E ovako se slavi sloboda! (FOTO)