NOVI DOKAZI: Bojović godinu dana pre pada nadstrešnice garantovao da je Železnička stanica Novi Sad bezbedna! (FOTO)

В.Н.

17. 07. 2025. u 07:59

Advokat i predsednik Narodne stranke Vladimir Gajić objavio je nove dokaze u slučaju pada nadstrešnice

НОВИ ДОКАЗИ: Бојовић годину дана пре пада надстрешнице гарантовао да је Железничка станица Нови Сад безбедна! (ФОТО)

FOTO:lj.p.

Njegovu objavu i dokaze prenosimo vam u celosti:

- Prorektor i bivši predsednik Skupštine Infrastrukture Nebojša Bojović nije samo kroz Izveštaje o radu Infrastrukture, koji su usvojeni 26. jula i 30. oktobra 2024. godine, tvrdio da je ”druga faza rekonstrukcije stanice Novi Sad završena 5. jula” i ”da se može koristiti za putnike”. 

- Godinu dana pre tragedije, 10. novembra 2023. godine Bojović je kao predsednik Skupštine Infrastrukture železnica Srbije potpisao Odluku kojom je ovlastio ovo preduzeće da sa kompanijom „Srbijavoz“ potpiše Ugovor o korišćenju javne železniče infrastrukture kojim kompanija Infrastruktura železnica Srbije garantuje ”da vozovi mogu bezbedno da saobraćaju po prugama i da su stanice koje se koriste za ulaz i izlaz putnika na tim železničkim pravcima bezbedne”. Ovim ugovorom je i stanica Novi Sad uvrštena u stanice koja su bezbedne za putnike za vozove koji saobraćaju na relaciji Beograd Centar – Novi Sad kao i za pravac Novi Sad – Sombor – Subotica. 

- U kompaniji Infrastruktura železnice Srbije za bezbednost na prugama i stanicama bio je zadužen, još jedan čovek sa slike, Milutin Milošević, tada izvršni direktor za upravljanje javne železničke infastrukture. 

- U članovima 14.2. i 14.3. Ugovor o korišćenju javne železničke infrastrukture piše da je Infrastruktura železnice Srbije garant bezbednosti železničke infastrukture, a to znači i pruge i železničkih stanica. Odlukom o dodeli trase (strana 38, prilog 2) koju je potpisao predsednik Skupštine akcionara Nebojša Bojović i Ugovorom o korišćenju javne železničke infrastrukture potvrđeno je da je železnička stanica Novi Sad javni objekat koji je otvoren za korišćenje putnika i da je garantovana bezbednost u njoj. 

- Bezbednost putnika u železničkoj stanici Novi Sad, u periodu trajanja ovog Ugovora od 10.12.2023 – 14.12.2024. godine, u vreme pada nadstrešnice, garantovali su, ljudi sa fotografije, Nebojša Bojović i Milutin Milošević!

- Komercijalnim ugovorom o rekonstrukciji pruge Beograd – Subotica sa konzorcijumom kineskih kompanija bilo je predviđeno da železnička stanica Novi Sad sve vreme dok se rekonstruiše bude u funkciji.

- Glavnom tužiocu Višeg javnog tužilaštva u Novom Sadu Branislavu Lepotiću i postupajućem tužiocu u slučaju ”nadstrešnica” Slobodanu Josimoviću ovi ugovori bili su poznati ali ih nisu uvrstili u dokazni materijal!? Zato im je sud vratio opružnicu.Pretpostavljam da oni po nalogu Zagorke Dolovac u slučaju nadstrešnica ne utvrđuju istinu, ne gone krivce,  već se bave politikom, i tako se rugaju porodicama žrtava i štite mnoge odgovorne. Zato pozivam Visoki savet tužilaštva da tužioce Dolovac, Lepotića i Josimovića pozovu na odgovornost zbog svega što nisu učinili u slučaju ”nadstrešnica” dok još ima vremena da ne upropaste predmet.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

NOVI FORMAT ABA LIGE! Partizan i Crvena zvezda saznali protivnike po grupama