VIDE JE SAMO KAO BIČ U RUKAMA DRAGANA ŠOLAKA: Aleksandru Subotić ne vole ni na N1 i u Novoj S
VIŠEGODIŠNjA direktorka Junajted medije Aleksandra Subotić izgradila je reputaciju omražene šefovice među novinarima, urednicima i ostalim zaposlenima u ovoj kompaniji. Izvor iz Junajted medije, čije ime i poziciju ne navodimo zbog njegove zaštite, otkriva za Kurir da je Subotić neomiljena u redakcijama u kojima drži direktorsku palicu i da su razlozi za to višestruki.

Foto: Ilustracija/Printscreen/Jutjub/Profimedia
- Aleksandra Subotić nikada nije uspela da izgradi stručni i profesionalni autoritet. Ona je uvek u očima zaposlenih bila bič u rukama Dragana Šolaka i ništa više. Nju novinari ne cene, smatraju da nema nikakve kompetencije, znanje i obrazovanje. Posebno se zgražavaju njenim estradnim miljeom. To svaki zaposleni vidi i zna, ali je trenutna situacija takva da su svi novinari i urednici dobili zadatak da je brane i nisu nimalo srećni zbog toga - priča naš dobro obavešten izvor iz ove kompanije, koji je insistirao da ostane anoniman zbog toga što Subotić i dalje vuče sve konce.
Zbog trenutnih turbulencija u kompaniji, kada većinski vlasnik BC partners pravi novi menadžerski tim u Junajted grupi, Aleksandra Subotić se posebno aktivirala da sačuva svoje i Šolakove interese, a to je, kako kaže naš izvor, stvorilo još lošiju atmosferu među urednicima N1, Nove S i drugih medija pod krovom Junajted grupe.
- Ovo što se poslednjih nedelja servira kampanja u odbranu Šolaka i Subotićke nema podršku većine novinara i urednika. Iza toga stoji mala grupa urednika i novinara koji su ucenjeni platama i pozicijama. Većina je neutralna i zainteresovana samo da se obezbedi stabilnost u kompaniji u kojoj rade. I te kako su svesni da s ovakvom uređivačkom politikom gube poverenje sve većeg dela publike. Pa vidite da sve češće naš menadžment koristi Krik kao relevantan izvor, jer nama sve manje ljudi veruje - naglašava izvor Kurira.
On objašnjava i da je većina u svim medijskim redakcijama Junajted medije vrlo dobro upoznata sa neminovnim posledicama prodaje većeg dela kompanije, koja se desila u februaru.
- Jasno je i njima da je napad na BC partners potpuno bez logike, a argumentacija je protivpravna. Šolak i Subotićka samo pokušavaju da na medije, u kojima još imaju uticaj, projektuju svoj strah od gubitka moći i miliona, ali od toga prave lažne priče o udaru na slobodu medija. Svima nam je sada sve jasnije da se od početka, izgleda, sve vrtelo oko novca i to ogromnog. Verujte, svi se ovde nadamo da će nam novi menadžment obezbediti pristojne uslove i slobodu u radu, da se otarasimo ovih ljudi i da više ne moramo da budemo čuvari Šolakovog blaga - napominje naš sagovornik iz Junajted medije.
(Kurir)

SKANDAL U BRITANIJI, PORODICE U ŠOKU: Direktorka mrtvačnice gledala crtani film sa mrtvim bebama u svojoj kući
EJMI Apton (38), osnivačica udruženja Florrie’s Army u Lidsu u Engleskoj, našla se u centru velike afere nakon što su roditelji preminule dece otkrili da su tela njihovih beba držana u njenoj kući umesto u mrtvačnici.
27. 08. 2025. u 17:50

OVO JE DETALjAN SPISAK NAMIRNICA KOJIMA ĆE PASTI CENA: Nove ekonomske mere važne za građane
PRESEDNIK Srbije Aleksandar Vučić istakao je juče prilikom izlaganja o smanjenju marži na kućnu hemiju i prehrambene proizvode, a u okviru predstavljanja novih ekonomskih mera za građane, da sniženje koje će uslediti kao posledica ograničenja trgovačkih marži obuhvata 3000 proizvoda iz 23 grupe.
25. 08. 2025. u 13:15

NEOBJAŠNjEN FENOMEN: Mnoštvo zmija dolazi u crkvu svake godine na Veliku gospojinu - "poštuju" stari kalendar (FOTO/VIDEO)
PRAVOSLAVNI vernici 28. avgusta slave Veliku gospojinu, a zanimljiv fenomen, koji nauka još nije objasnila, vezuje se za ovaj praznik na grčkom ostrvu Kefalonija. Doduše - ne za 28. avgust, već za 15. kada se Velika gospojina slavila po starom kalendaru. U to vreme, svake godine, u jednu crkvu dolazi veliki broj zmija, što je navelo maštovite lokalce da iskonstruišu brojne legende.
28. 08. 2025. u 11:02
Komentari (0)