NA Velikoj sceni Narodnog pozorišta večeras (20.maja) je premijerno izvođenje baleta u jednom činu "Mikelanđelo"
Koreografiju, režiju i izbor muzike potpisuje gost iz Češke Mario Radačovski, a iz ove zemlje dolazi i Marek Holi koji je uradio scenografiju i dizajn svetla.
mario radacovki,mozda je u ceskoj poznat ali inace ne.ne poznajem njegovu koreografiju,
ako je inace nesto stvarao.ne mogu i nemam pravo da pisem neupoznat sa koreografijom.
kao nekadasnji dugogodisnji igrac baleta pod ninom kirsanovom,kao koreografkinjom i so
listicom pa onih posle nje,srpskih pa i ruskih siguran sam da su odgovorni za program sa
dasnjeg baleta i korografa i uvezbaca napravili neibrisivu gresku angazujuci ne srpskog
koreografa jer sam ubedjen da vi imate idalje odlicne snage vocstva za kvalitetni rad neka
da odlicnog baletskog ansambla,da ne spominjem razna imena koja sam bio licno pozna
vao prilikom mojih poseta beogradu i gledanju odlicnih koreografija srpskog porekla sa
odlicnim solistima i ansamblom koji je mogao da se meri sa evropskom elitom gde sam
i ja sudelovao kao igrac i koreograf,kao i baletski pedagog.zao me je da sadasnji beograd
ski balet mora da se pomaze sa strane,bez obzira na kvalitet.ja nemam nameru da reklami
ram sebe jer zdravstveno ne bih bio u stanju,nazalost,kao bivsi beogradski igrac izucen u
srednjoj baletskoj skoli pod ninom kirsanovom sakupio sam ogromno znanje kao igrac,so
lista,koreograf i baletski pedagog u raznim evropskim pozoristima i sad (kao pedagog).
moje sadasnje ime je promenjeno za vreme rata u yu kada su na zapadu izbacivali sa posla
mnoge poznate,kao mene,srbe.samo toliko da mi je skoro,u julu,93 godine i da sam 1948
zavrsio srednju baletsku skolu u beogradu kod nine kirsanove.
PREDSTAVNICI tzv. pošte Kosova i tzv. Inspektorata za nadzor tržišta, uz asistenciju tzv. kosovske policije, preuzimaju objekat Pošte Srbije u Gračanici.
NOVINAR Uroš Piper prokomentarisao je ubistvo političkog aktiviste Čarli Kirka i upozorio na opasne paralele sa Srbijom, gde mediji poput N1 i Nova S medijskim trovanjem mogu dovesti do slične tragedije.
alex roth
20.05.2021. 19:24
mario radacovki,mozda je u ceskoj poznat ali inace ne.ne poznajem njegovu koreografiju, ako je inace nesto stvarao.ne mogu i nemam pravo da pisem neupoznat sa koreografijom. kao nekadasnji dugogodisnji igrac baleta pod ninom kirsanovom,kao koreografkinjom i so listicom pa onih posle nje,srpskih pa i ruskih siguran sam da su odgovorni za program sa dasnjeg baleta i korografa i uvezbaca napravili neibrisivu gresku angazujuci ne srpskog koreografa jer sam ubedjen da vi imate idalje odlicne snage vocstva za kvalitetni rad neka da odlicnog baletskog ansambla,da ne spominjem razna imena koja sam bio licno pozna vao prilikom mojih poseta beogradu i gledanju odlicnih koreografija srpskog porekla sa odlicnim solistima i ansamblom koji je mogao da se meri sa evropskom elitom gde sam i ja sudelovao kao igrac i koreograf,kao i baletski pedagog.zao me je da sadasnji beograd ski balet mora da se pomaze sa strane,bez obzira na kvalitet.ja nemam nameru da reklami ram sebe jer zdravstveno ne bih bio u stanju,nazalost,kao bivsi beogradski igrac izucen u srednjoj baletskoj skoli pod ninom kirsanovom sakupio sam ogromno znanje kao igrac,so lista,koreograf i baletski pedagog u raznim evropskim pozoristima i sad (kao pedagog). moje sadasnje ime je promenjeno za vreme rata u yu kada su na zapadu izbacivali sa posla mnoge poznate,kao mene,srbe.samo toliko da mi je skoro,u julu,93 godine i da sam 1948 zavrsio srednju baletsku skolu u beogradu kod nine kirsanove.