"OBUČENA STAKLA" ZAKLANJAJU VIDIK: Oblepljivanje vozila reklamama nije nezakonito, ali putnicima se žale
MARKETINŠKE folije na vozilima javnog gradskog prevoza, koje zaklanjaju vidik putnicima, i dalje stvaraju "glavobolju" .
Iako je ovakav način oglašavanja zakonski dozvoljen, deluje da se Beograđani neće "pomiriti" sa ovom odlukom, jer Sekretarijatu za inspekcijske poslove pristižu žalbe ovim povodom.
Autobusi, tramvaji i trolejbusi zgodno su mesto za reklamiranje, zbog kilometraže koju "ubiju", dobro dođu oglašivačima. Ipak putnicima "obučeni" prozori zaklanjaju vidik i smetaju, ali, kako kažu, ima razlike i u folijama.
- Primetila sam da se kroz neke folije ne vidi apsolutno ništa, i teško je razaznati gde se nalazite u pojedinim trenucima. Folije su bile guste, a još ako padne kiša, zaista je teško orijentisati se. Ipak, vozila sam se i jednim autobusom koji je bio oblepljen, ali mi folija nije smetala - priča za "Novosti" L. A.
Kako su za "Novosti" rekli u Sekretarijatu za inspekcijske poslove, odlukom o Javnom linijskom prevozu na teritoriji grada Beograda dozvoljeno je postavljanje reklama i natpisa sa spoljašnje strane staklenih površina, upotrebom transparentne - perforirane - prozirne reklamne folije. Kako se navodi u ovoj odluci, ove reklame ne smeju da zaklanjaju vidik vozaču i putnicima.
- Reklame ne smeju da prekriju ni natpise na vozilu, kao što je broj vozila, grb grada, oznaka prevoznika - rekli su u Sekretarijatu za inspekcijske poslove. - Ukoliko se ne ispoštuju ove odredbe, propisane su i novčane kazne. Prevoznici će platiti 150.000 dinara, a odgovorno lice prevoznika 20.000.
Kako su nam rekli, i tokom ove godine dobijali su prijave građana. Nakon žalbe na teren izlaze inspektori za javni linijski prevoz putnika.
- Ako inspektori utvrde da reklame nisu postavljene u skladu sa zakonskim odredbama, prevoznicima se nalaže da u određenom roku otklone nepravilnosti. Ako ne postupe po nalogu inspektora, izriču se propisane novčane kazne - navode u Sekretarijatu.
NAJSKUPLjI "ŠPANAC"
PONUDE za reklamiranje oglašivači dostavljaju na adresu GSP do 15. u mesecu. Najniža cena koju ponuđači moraju da daju kako bi "obukli" zglobni autobus i trolejbus na mesec dana je 22.680 dinara, tramvaj je malo skuplji i cena je 24.300, a ovo su iznosi bez uračunatog PDV. Cena za solo vozila i tramvajske prikolice je 16.200 bez PDV. Najskuplje je obući "španca", a oglašivači za "oblačenje" ovog vozila moraju da izdvoje 81.000 dinara bez PDV mesečno.
KAKO SU EKSPLODIRALI PEJDžERI KOD GOTOVO 3.000 LjUDI? Postoje dve teorije, a jedna je posebno zastrašujuća
OKO 2.800 ljudi, među kojima i veliki broj pripadnika libanskog oružanog pokreta Hezbolah, koji podržava Iran, kao i lekari, povređeni su u utorak nakon što su im eksplodirali pejdžeri kojima su komunicirali.
17. 09. 2024. u 21:06
OŠTRO UPOZORENjE MOSKVE BAJDENU, ŠOLCU I MAKRONU: Moćnije oružje od vašeg je spremno
PREDSEDNIK SAD Džozef Bajden, nemački kancelar Olaf Šolc i predsednik Francuske Emanuel Makron mogu isprovocirati sukob koji može dovesti do nepovratnih posledica, rekao je danas predsednik Dume Rusije Vjačeslav Volodin na plenarnoj sednici.
17. 09. 2024. u 17:35
OSMANLIJE SU UČILE SRPSKI: Koje naše reči Turci i danas koriste
KADA se povede razgovor o srpskom jeziku često se govori o turcizmima, odnosno rečima koje su iz turskog ušle u naš jezik i tu se "odomaćile" tokom viševekovne otomanske prisutnosti u Srbiji. Međutim, malo se zna da su i naša kultura i jezik imali značajan uticaj na turski. Jedan od pokazatelja istorijskog značaja srpskog jezika jeste, između ostalih, i njegov status u Osmanskom carstvu.
21. 09. 2024. u 19:21
Komentari (0)