U PRLJAVŠTINI KA SREMČICI: Pljušte žalbe putnika zbog nečistoće i kašnjenja autobusa na liniji 511

S. B. M.

20. 12. 2021. u 09:45

AUTOBUSI koji kasne i po 40 minuta, prljava vozila, a neretko i rad vozača najčešći su razlozi žalbi putnika na liniji 511.

У ПРЉАВШТИНИ КА СРЕМЧИЦИ: Пљуште жалбе путника због нечистоће и кашњења аутобуса на линији 511

Primedbe građana odnose se i na sedišta, Foto arhiva

Autobusi koji voze od Beograda na vodi do Sremčice postali su lutrija, pošto se nikada ne zna kada će doći i da li će putnici moći da uđu u pretrpan autobus. A i kada uđu, sedišta budu toliko zaprljana da ne mogu ni da sednu. Zbog izrazitih propusta, Sekretarijat za javni prevoz je samo ove godine dobio 88 prigovora.

Na stanje na ovoj liniji, "Novostima" se požalila čitateljka koja je svakodnevno koristi.

- Nema dana kada autobus ne kasni. Polasci se preskaču. Nekad čekamo i po 40 minuta. O čistoći vozila da i ne govorim. Toliko su nekada prljava da ne možete da se držite za rukohvate, a sedišta su još gora. Nekoliko žalbi sam samo ja poslala tokom ove godine, a znam da su i moje komšije pisale prijave. Uprkos žalbama, poboljšanja nema - navodi žiteljka Sremčice.

Foto arhiva

Da vozila nisu videla krpu mesecima, govore slojevi prašine na sedištima (i na naslonu i na sedalnom delu) i prozorima. O ovom problemu, "Novosti" su pisale i proletos.

Prevoz na liniji 511 poveren je konzorcijumu Avala BUS 500. U okviru konzorcijuma, na liniji 511 angažovani su prevoznici: "Beobus siti 2015", C&LC group, "Dumeko", "Banbus".

Na pitanje upućeno Sekretarijatu za javni prevoz, da li je i koliko bilo primedbi na račun prevoznika na ovoj liniji odgovaraju da su samo tokom ove godine dobili 88 prigovora. Najviše ih je stiglo na stanje vozila prevoznika C&LC group.

- Najviše žalbi odnosilo se na stanje vozila - higijena u vozilu, stanje sedišta, ispravnost rukodržača, nefunkcionalnost klima-uređaja, čak 64. Zbog nepoštovanja reda vožnje dobili smo 15 prijava, a na rad vozača devet. Zato je linija 511 obuhvaćena u svakoj kontroli voznog osoblja i vozila koju je Sekretarijat za javni prevoz sproveo - navode u ovom Sekretarijatu.

Kažu i da je na osnovu utvrđenih nepravilnosti, a sve u skladu sa ugovorom koji su prevoznici zaključili sa gradom, Konzorcijumu prevoznika "Avala bus 500" izrečeno je 57 kazni u 2021. godini. Po tom osnovu do sada je naplaćeno 1.140.000 dinara.

PISANA UPOZORENjA

KAKO tvrde u Sekretarijatu za javni prevoz, osim izrečenih ugovornih kazni, prevozniku je više puta pisanim putem ukazivano na nepoštovanje ugovorne obaveze. I dopisima su podsećali prevoznika da je u obavezi da vozila koja se koriste za prevoz putnika redovno održava i čisti.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

TAJNA KVALITETA KAFE: Benefiti od zrna do šoljice