DRUŠTVENO-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.
PRIZNATI svetski pisac, naučnik, klinički profesor, vizionar i pionir integrativne medicine i ličnog razvoja, Dipak Čopra (Deepak Chopra), dolazi u Beograd kako bi podelio svoju mudrost i inspiraciju sa ljudima iz našeg regiona. Dr Čopra autor je 95 knjiga, prevedenih na 43 jezika i prodatih u preko 20 miliona primeraka.
REPUBLIČKI hidrometeorološki zavod izdao je najnovij eupozorenje i večeras u Vojvodini, a tokom noći i u ostalim krajevima najavio prolazno naoblačenje sa severa koje će ponegde usloviti kratkotrajne slabe padavinama - kišu i sneg.
Komentari (0)