HEINEKEN kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS stigla do više od 4 miliona ljudi

HEINEKEN kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS stigla do više od 4 miliona ljudi

DRUŠTVENO-odgovorna kampanja KAD IDE TURA, NE IDE GAS, kompanije HEINEKEN Srbija, treću godinu zaredom ostvaruje impresivne rezultate. Kombinacijom outdoor oglašavanja, društvenih mreža i radio reklama, ali i saradnjom sa najvećim fakultetima u zemlji i uz podršku poznatih ličnosti, kampanja je uspešno obuhvatila najširu publiku i došla do više od četiri miliona ljudi.

29. 11. 2024. u 10:00

FESTIVAL BOŽIĆNOG KOLAČA ČESNICA 2024: Karavan prazničnog hleba od 2. do 23. decembra održaće se u pet gradova

FESTIVAL BOŽIĆNOG KOLAČA "ČESNICA 2024": Karavan prazničnog hleba od 2. do 23. decembra održaće se u pet gradova

TREĆI po redu Festival božićnog kolača "ČESNICA 2024", u organizaciji Kancelarije za kulturnu diplomatiju, održaće se tokom decembra u pet gradova, u kojima će biti predstavljeno bogato kulturno nasleđe našeg prostora u oblasti božićnog i obrednog hleba. "ČESNICA 2024" održaće se u Zrenjaninu, Negotinu, Kragujevcu, Loznici i Banjaluci.

29. 11. 2024. u 06:30

Kampanja Roming priče osvojila Kaktus nagradu

Kampanja "Roming priče" osvojila Kaktus nagradu

Digitalna marketinška kampanja „Roming priče“ osvojila je prestižnu Kaktus nagradu u kategoriji za influensere, čime je još jednom potvrđena njena kreativnost i inovativnost. Ovo je druga strukovna nagrada za ovu kampanju, nakon što je prethodno osvojila Disrupt nagradu u aprilu 2024. godine.

28. 11. 2024. u 12:01