DIGITALNI MARKETING: Prednosti u savremenom poslovanju
U ISTORIJI advertajzinga nikada nije bilo lakše doći do svoje ciljne grupe ili niše, ali uprkos dostupnosti mnogih tehnologija, društvenih mreža i alata, u borbi sa kompleksnim algoritmom nikada nije bilo teže kreirati i optimizovati veliki broj tipova reklama koje bi navele kupce da kupe baš vaš proizvod u moru istih ili sličnih.

Foto Arhiva
Svima je već jasno koliko je velika prisutnost na društvenim mrežama kao i u kojoj meri su ove platforme još uvek najjeftiniji i najadekvatniji način za plasiranje usluga ili proizvoda, naročito malih i srednjih preduzeća.
Kompanije bi trebalo da razmišljaju o digitalnoj strategiji i planu sadržaja kao o ušteđevini za penziju ili za neku drugu namenu. Ukoliko je vlasnicima kompanija cilj da se jednog dana povuku iz biznisa, potrebno je da na vreme da stvaraju kredibilitet svog brenda onlajn.
Digitalni marketing ima zadatak da pre svega pozove sve u organizaciji da "misle kao kupac" i da učine sve što mogu da pomognu u stvaranju i pružanju superiorne vrednosti i zadovoljstva za kupce.

Foto Arhiva
Nakon stvaranja kredibiliteta oflajn, neophodno je da kompanija kreira prisutnost, kredibilitet i rejting na medijskim platformama i društvenim mrežama, da integriše strategiju onlajn i oflajn nastupa.
Broj korisnika interneta i društvenih mreža u našoj zemlji iz godine u godinu raste. Prema podacima sajta www.internetworldstats.com, oko 65% stanovnika Srbije (4.750.000) koristi internet. Društvene mreže postaju sve značajniji faktor - najpopularnija društvena mreža u Srbiji je "Fejsbuk", gde svoj profil ima oko 3,5 miliona ljudi (49% stanovnika, što je i najviše u regionu), a "Instagram" koristi oko 1.200.000 ljudi u Srbiji. Oko 40% svetske populacije ili skoro četiri milijarde ljudi bilo je aktivno na društvenim mrežama u 2020. godini.
Što se tiče trendova u 2021. godini video nezaustavljivo nastavlja da baca senku na sve ostale trendove. Sa pojavom pandemije u aprilu prošle godine, trend korišćenja video-sadržaja prerastao je sva predviđanja zahvaljujući LIVE obraćanjima, a najviše globalnoj popularnosti mreže "Tik-tok".
Za uspeh u digitalnom marketingu neophodna je kvalitetna edukacija i praćenje trendova i promena. PKS je u samom startu dobro razumela prednosti i dinamiku digitalnog marketinga. U ponudi Poslovne akademije PKS je škola digitalnog marketinga gde polaznici u okviru pet modula dobiju osnovno i napredno znanje kako uspešno da definišu svoju marketing strategiju u odnosu na zadate poslovne ciljeve.
Bojana Kovač je ekspert za digitalni marketing, predavač na Poslovnoj akademiji PKS
Preporučujemo

CEO ŠID TUGUJE ZA LEPOM MILANOM: Devojka (26) tragično preminula, danima se opraštaju od nje na društvenim mrežama
DEVOJKA Milana Mišić (26) iz Šida tragično je preminula 15. jula, a na večni počinak ispraćena je dva dana kasnije u pratnji neutešne porodice, prijatelja, rođaka i mnogobrojnih sugrađani koji se danima od nje opraštaju na društvenim mrežama.
27. 07. 2025. u 08:48

EKSKLUZIVNI SNIMCI HAPŠENjA ŠIPTARSKOG TERORISTE: Ovako je pao bivši pripadnik OVK u Svilajncu, evo za šta se sumnjiči (VIDEO)
ŠIPTARSKI terorista i bivši istaknuti pripadnik terorističke OVK Halili Lulzin, uhapšen je danas u Svilajncu, u zajedničkoj akciji Bezbednosno-informativne agencije, Službe za otkrivanje ratnih zločina UKP MUP-a Republike Srbije, a u saradnji sa Tužilaštvom za ratne zločine.
22. 07. 2025. u 20:54

KRISTIJAN NA MUKAMA: "Deca su nam u bolnici, po ceo dan primaju infuzije, ne odvajamo se od njih"
KRISTIJAN Golubović oglasio se iz Kliničko-bolničkog centra Zemun, gde se trenutno nalazi zajedno sa suprugom Kristinom Spalević. Njihova deca trenutno su hospitalizovani, a porodica prolazi kroz težak period.
28. 07. 2025. u 22:12
Komentari (0)