TREBALO bi da su efikasniji, jednostavniji i da skraćuju vreme za podizanje novca, ali kada "zakoče", bankomati mogu platu da zaključaju i do dve nedelje.
Članak me podsetio na moje nedavno iskustvo sa bankomatom Poštanske štedionice, koji mi je napisao da "trenutno nije moguće obaviti transakciju", a uredno mi skinuo traženi iznos s računa. Srećom, sve je brzo rešeno,, preko telefona i interneta, za par dana.
Nepotrebno je cekati. Kad meni nisu isplatili novac i to na nematicnom bankomatu a imao sam karticu majke da joj podignem penziju bez ovlascenja, dao sam im pola sata da ZAUSTAVE PROMET I URADE PRESEK POPISANIH ISPLATA REGISTROVANIH SLIPOVIMA I STVARNOG STANJA NIVCA U BANKOMATU, UZ UVID U SNIMAK KAMERE DA NOVAC NISAM PODIGAO. A pare su bile u visku taman za iznos koji sam zeleo. Nekad je to bio popus blagajne. U protivnom sam rekao zovem policiju i novinare zbog organizovane pljacke od strane zaposlenih. Isplatili su me
Bankomati u slucaju da su prazni ili ne mogu da izvrse isplatu,automatski prepoznaju i ponistavaju svaku vrstu transakcije i izbacuju potvrdu o ne uspeloj transakciji.E sada kod nas moze da bude i druga prica jer bankomati nisu dovoljno potkrepljeni sigurnosnim sistemom.
REJTING agencija Fitch potvrdila je kreditni rejting Republike Srbije na nivou „BB+“ i zadržala pozitivne izglede za dalje povećanje, objavio je ministar finansija Siniša Mali.
POPULARNOM paradajz turizmu je, izgleda, odzvonilo. Tegljenje hrane i pića iz Srbije na neku destinaciju u Evropskoj uniji može da donese probleme, pa da bude skuplja dara nego mera. Tako je, na primer, građanima koji dolaze iz neke zemlje van EU zabranjeno da sa sobom unesu meso i mlečne proizvode. Ukoliko neko pokuša da to uradi i ne prijavi ovu hranu, biće mu konfiskovana i uništena, a može biti i kažnjen novčanom kaznom ili krivičnim gonjenjem.
KREDITNI rejting Srbije na nivou BB+ ima pozitivne izglede za prelazak u rejting investicionog ranga, ocenila je rejting agencija Fitch u svom novom izveštaju, saopštila je večeras Narodna banka Srbije (NBS).
Mili
18.11.2021. 19:42
80000 mi je automat ukrao 3 Aprila i još vodim borbu za povracaj novca ( komercijalna banka)
Kalesu
18.11.2021. 21:48
Članak me podsetio na moje nedavno iskustvo sa bankomatom Poštanske štedionice, koji mi je napisao da "trenutno nije moguće obaviti transakciju", a uredno mi skinuo traženi iznos s računa. Srećom, sve je brzo rešeno,, preko telefona i interneta, za par dana.
Iskusan
18.11.2021. 23:22
Nepotrebno je cekati. Kad meni nisu isplatili novac i to na nematicnom bankomatu a imao sam karticu majke da joj podignem penziju bez ovlascenja, dao sam im pola sata da ZAUSTAVE PROMET I URADE PRESEK POPISANIH ISPLATA REGISTROVANIH SLIPOVIMA I STVARNOG STANJA NIVCA U BANKOMATU, UZ UVID U SNIMAK KAMERE DA NOVAC NISAM PODIGAO. A pare su bile u visku taman za iznos koji sam zeleo. Nekad je to bio popus blagajne. U protivnom sam rekao zovem policiju i novinare zbog organizovane pljacke od strane zaposlenih. Isplatili su me
11111112
18.11.2021. 23:59
Не разумем наводнике у "украла" паре. Крађа је крађа
Goran
19.11.2021. 00:27
Bankomati u slucaju da su prazni ili ne mogu da izvrse isplatu,automatski prepoznaju i ponistavaju svaku vrstu transakcije i izbacuju potvrdu o ne uspeloj transakciji.E sada kod nas moze da bude i druga prica jer bankomati nisu dovoljno potkrepljeni sigurnosnim sistemom.
DžoniSvetac
19.11.2021. 09:24
Кеш је закон!!! Научно доказано је да се и више од 30% троши са пластиком , људи са кешом у рукама су одговорнији у трошењу!!!