Rediteljka Ana Tomović je „Ribarske svađe“, mnogo igran Goldonijev tekst iz 18.veka postavila po svim pravilima reformisane komedije najigranijeg komediografa svih vremena. I likovi su bili životni, i radnja je bila prepoznatljiva, i komedija je poručila važne stvari – u saradnji, suživotu, ljubavi, poštovanju i ljudskosti je spas. Nije se, naravno, do kraja izbegla Goldoniju omražena komedija del arte - u toku „prigovaranja“ između dve ribarske porodice, koje obe imaju udavače, dolazilo je do tipičnih, urnebesnih fizičkih kalambura (scenski pokret Andreja Kulešević), ali su se, očekivano, „konsultovali“ i mobilni telefoni, a i kostim je (Marija Marković Milojev) bio pretežno savremen.
KAŽU mi neki prijatelji da je moje slikarstvo prilično subverzivno, a ja ih pitam: "Kako bi drugačije trebalo da izgleda slikarstvo danas?" Ono mora da bude kritički nastrojeno, sa žaokom, da nas dirne, da govori o vremenu i svetu, lošim pojavama u društvu. Upravo je to moja ideja.
KAO deo međunarodnog projekta FASIH (Future Art Science Industrial Heritage) u Galeriji 51, Muzeja nauke i tehnike (Dobračina 51), sutra u 19 časova biće otvorena izložba "Snaga i svetlost industrijskog nasleđa".
NA Trgu Nadežda Petrović u Čačku, sutra u 11 časova, biće otvorena instalacija if walls could tell ("Kada bi zidovi govorili") nemačkog konceptualnog umetnika Miše Kubala.
NA mestu novog umetničkog direktora i selektora Bitefa "viđen" je Miloš Lolić, reditelj sa svestranom i uspešnom međunarodnom karijerom, a ovo imenovanje treba da potvrdi osnivač, Skupština grada, što će od sada (za razliku od prethodne prakse) biti samo stvar formalnosti.
Komentari (0)