ODRŽIVI RAZVOJ
ISTINE I ZABLUDE O ZELENOM MARKETINGU: Ekološka odgovornost ili marketinški trikovi
ZELENI marketing je pojam koji se odnosi na marketinške aktivnosti koje imaju za cilj da promovišu proizvode ili usluge koji su ekološki prihvatljivi ili koji doprinose očuvanju životne sredine.
26. 10. 2023. u 11:25UN cilj 9, 12
ODRŽIVA ARHITEKTURA I GRADNJA: Važno je preuzeti odgovornost za uticaj koji vršimo na životnu sredinu
ARHITEKTURA je oblast koja nema budućnosti bez održivosti jer je veliki uticaj koji ona vrši kroz razna polja njene primene. Sve veća proizvodnja građevinskog materijala, intenzivnija izgradnja stambenih, poslovnih, industrijskih objekata negativno utiču na globalni ekosistem. Zato je izuzetno važno preuzeti odgovornost za uticaj koji arhitektura i gradnja vrše na životnu sredinu.
25. 10. 2023. u 11:14UN cilj 7, 11
SVETSKI DAN BORBE PROTIV RAKA DOJKE: Podizanje svesti o ovoj bolesti i podrška ženama
SVETSKI dan borbe protiv raka dojke obeležava se svake godine 24. oktobra sa ciljem podizanja svesti o ovoj bolesti koja pogađa milione žena širom sveta. Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena i drugi vodeći uzrok smrti od raka u svetu.
24. 10. 2023. u 13:31UN cilj 3
SVETSKI DAN UJEDINJENIH NACIJA: Simbol nade za globalno jedinstvo
SVETSKI dan UN obeležava se svake godine 24. oktobra i predstavlja priliku da se promoviše važnost Ujedinjenih nacija u očuvanju mira, sigurnosti i saradnje među narodima širom sveta. Ovaj datum ima poseban značaj, jer je 24. oktobra 1945. godine stupila na snagu Povelja Ujedinjenih nacija.
24. 10. 2023. u 12:39UN cilj 17
BREND POSLODAVCA: Ključ za unapređenje zapošljavanja
BRENDIRANjE poslodavca postaje sve važnije na današnjem konkurentnom tržištu rada. Kada postanete prepoznati i poznati kao atraktivan poslodavac, vaša sposobnost da privučete, zadržite i motivišete talentovane zaposlene značajno se poboljšava.
23. 10. 2023. u 12:21UN cilj 5, 8
OBJAVLJENI REZULTATI 15. JUBILARNOG KONKURSA PROGRAMA „ZAJEDNICI ZAJEDNO “: NIS ulaže 144,5 miliona dinara u obrazovanje i nauku
JUBILARNI konkurs programa „Zajednici zajedno“ kompanija NIS posvetila je obrazovanju i nauci, u želji da motiviše mlade da stiču nova znanja i bave se naukom.
21. 10. 2023. u 09:57UN cilj 4, 17
Urbani oktobar – urbana održivost
Urbanizacija predstavlja neke od najznačajnijih potencijala i izazova u današnjem svetu. Gradovi su centri ekonomskog rasta i razvoja, ali se takođe suočavaju sa demografskim, ekološkim, ekonomskim i društvenim izazovima.
Svakog oktobra, UN-Habitat i partneri organizuju mesec dana aktivnosti, događaja i diskusija o urbanoj održivosti – nudeći ljudima širom sveta priliku da se uključe u kritički razgovor o budućnosti naših gradova i mesta.
Urbani oktobar počinje Svetskim danom naselja prvog ponedeljka u mesecu i završava se Svetskim danom gradova 31. oktobra. Ove godine Urbani oktobar se fokusira na mlade i njihovu ulogu u oblikovanju naše urbane budućnosti.
Kao nova generacija lidera, inovatora i kreatora promena, mladi ljudi su u srcu stvaranja održivih, inkluzivnih i otpornih gradova za sve. Pridružite se Urbanom oktobru i istražite kako mladi podstiču pozitivne promene u našim gradovima i zajednicama.