PREMIJERKA O UVOĐENJU SEKSUALNOG OBRAZOVANJA U ŠKOLE: Meni to deluje kao dobra ideja, ali treba da pitamo struku
PREMIJERKA Ana Brnabić izjavila je danas da uvođenje seksualnog obrazovanja u škole deluje kao dobra ideja, ali da o tom pitanju treba poslušati struku.
Ona je tako odgovorila na pitanje novinara da li se u cilju sprečavanja nasilja prema ženama, razmišlja i o uvođenju seksualnog nasilja i da li postoji volja za to.
- Meni to deluje kao jako dobra ideja, ali treba da pitamo one koji su stručni i koji to mogu da u potpunosti sagledaju i da njihove predloge razmotrimo na Vladi Srbije. Sta lično mislim u demokratskom društvu nema toliku težinu, ja sam predsednica vlade, ali mislim da treba da slušamo struku - rekla je Brnabić novinarima u Skupštii Srbije gde je učestvovala na konferenciji Ženske palrlamentarne mreže “Hrabrost je ženskog roda”.
Preporučujemo
"KO ĆE DA DOČEKA ANU BRNABIĆ?": Predsednik Vučić odgovorio na napade iz Crne Gore
24. 01. 2021. u 15:08
KAKO SU EKSPLODIRALI PEJDžERI KOD GOTOVO 3.000 LjUDI? Postoje dve teorije, a jedna je posebno zastrašujuća
OKO 2.800 ljudi, među kojima i veliki broj pripadnika libanskog oružanog pokreta Hezbolah, koji podržava Iran, kao i lekari, povređeni su u utorak nakon što su im eksplodirali pejdžeri kojima su komunicirali.
17. 09. 2024. u 21:06
OŠTRO UPOZORENjE MOSKVE BAJDENU, ŠOLCU I MAKRONU: Moćnije oružje od vašeg je spremno
PREDSEDNIK SAD Džozef Bajden, nemački kancelar Olaf Šolc i predsednik Francuske Emanuel Makron mogu isprovocirati sukob koji može dovesti do nepovratnih posledica, rekao je danas predsednik Dume Rusije Vjačeslav Volodin na plenarnoj sednici.
17. 09. 2024. u 17:35
NAGE SLIKE: Zbog ovih radova je Melanija Tramp podigla glas (FOTO)
MELANIJA Tramp (54), bivša prva dama Amerike, osvrnula se na svoje golišave fotografije nastale tokom njene manekenske karijere. Lepa Slovenka iznela je stav o kontroverznim slikama u svojoj objavi na društvenim mrežama, vezanoj za njene predstojeće memoare pod nazivom "Melanija".
19. 09. 2024. u 18:20
Komentari (2)