КАКО ПРЕКО ДЕЈТИНГ АПЛИКАЦИЈЕ ДО ПОСЛА У КРЕАТИВНОЈ ИНДУСТРИЈИ? Прва Тиндер кампања за запошљавање у региону

Промо

21. 06. 2023. у 15:16

Да ли сте некада чули да је неко нашао праву љубав на Тиндеру? Вероватно јесте, али прави посао на дејтинг апликацији – сигурно да не. Нисмо ни ми, све док током јуна на поменутој апликацији нису осванули необични профили са порукама: „Тражимо наложене“, „Ко каже да уживање мора да траје кратко?“, „Ако волиш везивање, ово је место за тебе“…

КАКО ПРЕКО ДЕЈТИНГ АПЛИКАЦИЈЕ ДО ПОСЛА У КРЕАТИВНОЈ ИНДУСТРИЈИ? Прва Тиндер кампања за запошљавање у региону

Фото Shutterstock

У питању је прва кампања за запошљавање у региону, објављена искључиво на Тиндеру. Иза овог иновативног и потпуно неочекиваног приступа у проналажењу нових кадрова стоји агенција Неw Медиа Теам, један од лидера у области интегрисаних комуникација у региону.

Кампања је настала из потребе да се освежи приступ у тражењу нових запослених, који су се умногоме заситили стандардних огласа за посао. Осмишљена је тако да таргетира различите старосне групе на поменутој дејтинг апликацији, пласирањем порука креираних тако да привуку пажњу сваке од њих.

„Проналажење и запошљавање квалитетних људи је наш императив, јер нам управо снага тима обезбеђује лидерску позицију на тржишту. Изабрали смо Тиндер као канал јер је свеж - људи су тамо са намером да пронађу, не само нове емотивне партнере, већ да се друже и упознају, те смо и ми хтели да им се представимо и понудимо им нове прилике за посао. Креативни тим је пажљиво бирао решења прилагођена духу ове мреже - можда су нека и за нијансу ризичнија, али смо одавно свесни да пажњу публике више не могу да привуку класични визуали и цопy-ји“, рекла је Александра Радујко, оснивачица и директорка агенције Неw Медиа Теам и додала да се ради о зеро будгет кампањи, будући да је комплетну креативу радио агенцијски тим - од осмишљавања идеје, арт дирекције, преко продукције фото садржаја, писања цопy-ја, до самог пласмана на Тиндеру. „Заиста смо уживали у целокупном процесу, а у прилог говоре и реакције и пријаве које су премашиле сва наша очекивања. Ово је за наш тим пре свега једна велика авантура и верујемо да ће она тек показати свој пун потенцијал на дуге стазе“, закључила је Радујко.

Принцип на ком је идеја базирана, веома је једноставан и у потпуности у складу са Тиндер платформом – сwипе десно све заинтересоване увезује, или Тиндер „језиком“ матцх-ује, са агенцијом и даје им више информација о отвореним позицијама; сwипе лево и кампања одлази у заборав, заједно са осталим нежељеним профилима.

Кроз шаљива имена профила и њихове описе транспарентно је представљено да се ради о пројекту запошљавања са веома јасном намером – да заинтригира и мотивише кориснике Тиндера који се баве пословима из области ПР-а, маркетиншких комуникација, дигиталног и инфлуенсер маркетинга, дизајна, евента и продукције, да се пријаве за отворене позиције. Наравно, захваљујући виралном ефекту који је постигнут, пријаве стижу са свих страна.

Остаје само да се види ко ће од кандидата бити прави „матцх“.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље

ВЕЛИКА ПРОМЕНА У ШКОЛАМА У СРБИЈИ: Од данас ништа неће бити исто, односи се на родитеље

РОДИТЕЉИ школараца у Србији од данас добијају аутоматска звучна обавештења када наставник у електронски дневник упише изостанак детета са часа или нову оцену. Мада су деца годинама налазила начине да не кажу родитељима баш сва дешавања у школи, то сада више неће бити могуће.

17. 04. 2025. у 11:29

Коментари (0)

ЧУВАЈМО ПРИРОДУ: Наслеђе за будуће генерације