Kako se menja kultura kupovine u Srbiji

Kako se menja kultura kupovine u Srbiji

Ako se vratimo deset ili petnaest godina unazad, kupovina je u Srbiji izgledala sasvim drugačije nego danas. Ljudi su odlazili u tržne centre, čekali redove ispred kasa i nosili kese kući. Gotovina je bila dominantan način plaćanja, a čak i oni koji su imali kartice retko su ih koristili van bankomata. Kada se pominjala online kupovina, uglavnom je bilo reči o tehnici – telefonu, televizoru ili računaru koji je bio jeftiniji nego u radnji.

29. 09. 2025. u 15:41

ČADEŽ: Da železnička ruta Beograd–Severni Jadran postane zeleni kopneni most CEI

ČADEŽ: Da železnička ruta Beograd–Severni Jadran postane zeleni kopneni most CEI

MODERNIZACIJA železničkog koridora od Beograda do Trsta, odnosno do Rijeke i Kopra, kao najkraće rute Zapadnog Balkana ka osnovnoj transevropskoj transportnoj mreži EU, doprineće dodatnom rastu naših ekonomija, prebacivanju tereta sa druma na železnicu, smanjivanjem gužvi i velikim uštedama, kao i zaštiti životne sredine, poručio je predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež tokom sastanka zemalja Centralno-evropske inicijative u Njujorku.

29. 09. 2025. u 09:40

KAD IDE TURA, NE IDE GAS: Poruke HEINEKEN kampanje, kroz prizmu autentičnog ZERO HERO koncepta, došle do više od četiri miliona ljudi

KAD IDE TURA, NE IDE GAS: Poruke HEINEKEN kampanje, kroz prizmu autentičnog ZERO HERO koncepta, došle do više od četiri miliona ljudi

Više od četiri miliona ljudi videlo je važnu poruku, koja ističe značaj odgovornosti u saobraćaju prilikom konzumacije alkohola – „Kad ide tura, ne ide gas“. U pitanju je sada već tradicionalna kampanja kompanije HEINEKEN Srbija, koja godinama beleži sjajne rezultate, dok je ove nadograđena jedinstvenim konceptom ZERO HERO – posvećenom svim vozačima koji biraju bezbednost i odlučuju da sednu za volan isključivo kada su „na nuli“.

26. 09. 2025. u 16:13