POZORIŠNA KRITIKA: Smrt kao smešna farsa

POZORIŠNA KRITIKA: Smrt kao smešna farsa

REDITELj Nikola Zavišić i dramaturg Periša Perišić su Molijerovog "Uobraženog bolesnika" u Narodnom pozorištu locirali u (apokrifnu) 1673. godinu, kada, kako istorija pozorišta beleži, Molijer umire posle četvrtog izvođenja "Hipohondra" (francuski alternativni naslov teksta), u kojoj je igrao Argana.

18. 12. 2024. u 08:30

NOVOGODIŠNJI MUZIČKI SPEKTAKL  PRVOG DANA NOVE GODINE: Bojan Suđić i Srpska filharmonija sa gostima

NOVOGODIŠNJI MUZIČKI SPEKTAKL PRVOG DANA NOVE GODINE: Bojan Suđić i Srpska filharmonija sa gostima

PRVOG dana Nove 2025. godine (01.01.2025) u velikoj dvorani Sava centra od 20 časova publiku očekuje istinski muzički spektakl - Novogodišnji koncert Srpske filharmonije i maestra Bojana Suđića, kojima se za ovu priliku pridružuju i specijalni gosti - sopran Dragana Radaković, mecosopran Jelena Končar, tenori Remus Alezaroae (Rumunija) i Dušan Svilar, frulaši Neda Nikolić i Nebojša Brdarić, kao i Bojana i Nikola Peković sa guslama i harmonikom.

17. 12. 2024. u 09:50

POZORIŠNA KRITIKA: Omaž tužnom nemom klovnu

POZORIŠNA KRITIKA: Omaž tužnom nemom klovnu

U MUZIČKO-POETSKOJ žanr slici, pozorišnoj verziji snimanja romantično-humorističnog nemog filma Čarlija Čaplina "Svetla velegrada" (1931), koreograf Amalija Benet, reditelj Nikita Milivojević i kompozitor Teodoros Oikonomou su zamrzli u scenskom vremenu harizmu najvećeg malog čoveka u istoriji kinematografije.

16. 12. 2024. u 06:45