ODRŽIVI RAZVOJ

ODRŽIVI MARKETING: Put ka budućnosti koja brine o svima

ODRŽIVI MARKETING: Put ka budućnosti koja brine o svima

U SAVREMENOM društvu, tema održivosti sve više prožima različite sfere naših života. Dok se često fokusiramo na održive izvore energije ili hrane, koncept održivog marketinga ostaje relativno nepoznat široj javnosti, uprkos njegovoj sve većoj važnosti.

27. 12. 2024. u 20:52UN cilj 4, 12

Svetski dan muzike

Misao meseca

Svetski dan muzike, koji se obeležava 21. juna, slavi univerzalni jezik koji prevazilazi granice, kulture i generacije. Muzika ima moć da inspiriše, leči i ujedinjuje ljude širom sveta. Njena povezanost sa ciljevima održivog razvoja (SDG) ogleda se u doprinosu zdravlju i blagostanju (Cilj 3), kvalitetnom obrazovanju (Cilj 4), rodnoj ravnopravnosti (Cilj 5), smanjenju nejednakosti (Cilj 10) i promociji inkluzivnih zajednica (Cilj 11).

Kroz muzičko obrazovanje deca razvijaju empatiju, saradnju i kreativnost. Muzika promoviše mentalno zdravlje, posebno u ranjivim grupama, i pruža prostor za izražavanje identiteta. Ona podstiče dijalog među kulturama i podiže svest o globalnim izazovima. Zajedničko stvaranje i slušanje muzike jača društvenu koheziju i doprinosi stvaranju inkluzivnog društva.

U svetu koji se suočava s krizama, muzika ostaje snažan alat za izgradnju boljeg, pravednijeg i održivijeg sveta.

Info tabla

01

Ko su visoki emiteri?

02

Šta je plavi vodonik?

03

Šta je Pariski sporazum?

04

Šta označava skraćenica SDG?

05

Šta podrazumeva autohtono znanje?

06

Šta označava Koncept 3R?